marți, 2 iulie 2013

Ziua a 9-a la Curtea Veche (2.07.2013)

Cristian Rus 
"Obosit, lipsit de energie dar totusi cu chef de treaba, cam asa eram la ora 10 astazi. Deobicei merge prost o zi care incepe asa, insa nu si astazi. Improvizatiile au mers foarte bine. Insa vreau sa ma opresc si sa vorbesc despre momentul cand te loveste inspiratia si ai sansa sa pui in practica tot ce ti-ai imaginat. Reteta e simpla : iti trebuie un regizor intelegator, colegi care sa fie dispusi sa te ajute si gata, se creeaza magia. Teatrul = Prezent= Viata !"

Mihai Marin 
''Repetitiile de astazi ne-au adus 'Miorita' lui Cristi, unde am batut la toba ritmul intelegerii dintre ciobanii vracean si ungurean, ritmul infernului si cel al mortii ciobanului moldovean. M-am sinucis impins de strigoiul ce ma bantuia, la unul din exercitiile de improvizatie. Si m-am jucat cu mare placere cu pachetul de tigari in incercarea de a da viata obiectelor ce ne-nconjoara, la primul exercitiu de 'papusi', unde mi-am adus aminte de copilarie si cum ma jucam cu diferite lucruri de prin casa. Ma simt obosit, dar e oboseala aceea satisfacatoare, placuta, a lucrului bine facut.''

Florin Stoian
 "Astazi, marti a fost o zi pe cat de obositoare atat de placuta. Am inceput ziua cu bine stiuta incalzire unde cum zice Mihai "ne-am trezit corpul". A urmat momentul Adinei cu "Miorita" la care am participat si m-am implicat mult. Mi s-a parut ca a avut o incarcatura emotionala destul de ridicata. La fel si "Miorita" lui Cristi care mi s-a parut fluida si creativa. La momentul de improvizatie dintre mine si Cristi m-am incarcat foarte tare emotional, am simtit ca comunic cu el si in acelasi timp am avut o senzatie de libertate inexplicabila. Deasemenea si celelate momente ale celorlalti mi s-au parut creative si interesante. O zi obositoare dar dupa cum ziceam placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu