miercuri, 10 iulie 2013

Ziua 15: Dracula (10.07.2013)

Luiza Cobori
O zi destul de grea si mai lunga ca celelalte... Exercitiul care m-a încărcat astăzi a fost in aer...multumesc baietilor pt susținere...pt ei a fost mai greu...si pt mine a fost greu, necesita ceva forța, curaj si echilibru. Cred insa ca va arată foarte bine si atunci fie el cat de greu de realizat, sa-l facem! Altfel...surprind blocaje la mine cu care ma lupt si pe care sper sa le gestionez in timp util. Proiectul asta este intr-o zona pe care n-am explorat-o pana acum si chiar dacă imi doresc si muncesc cu aceeași convingere cu care am făcut-o si altădată, asta nu exclude blocajul, descurajarea, frustrarea...si tot așa din aceeași categorie. Abia astept fiecare zi din cele ce urmează pana la premiera de pe 19...cu emotie! Un lucru e cert...e de bine!

Sfiraiala George Petrisor
zia de astazi, nu ca a fost uda, a fost foarte uda, am facut dus de sus pana jos de vreo cateva ori, dar mi-a si placut si m-am simtit ca si la mare, chiar daca eram in centrul bucurestiului, cu toate astea iar s-au creeat momente care vor face parte din spectacol. momentul de balet incepe sa prinda contur, iar cu mingiile am imresia ca ne intelegem din ce in ce mai bine, asta si datorita ajutorului dat de catre maestrul nostru papusar adina. imi plac diminetile, deoarece am impresia ca pe zi ce trece devin mai elastic, si pot fece miscari care inainte imi creeau inconfort, putin cate putin ajung iar la mobilitatea pe care mi-o creeasem in timpul facultatii, cand repetam de dimineata de la 9 pana seara la 8, cu o singura ora pauza, si cam 3-4 de miscare si incalzire.

Alina Cimpoeru
Nu percep ziua de azi ca pe ceva bine definit. Sunt ceva acumulari de tensiune. Ma simt obosita psihic. Cred ca ma consum prea mult, probabil inca ma adaptez la un program de viata diferit de ce am trait in ultmul an. Incerc sa ma detasez, sa ma dozez. Mi-a placut ce am lucrat azi dar, mai mai mult mi-a placut ca am discutat la final despre spectacol. Uneori ma simt debusolata, am nevoie sa se mai risipeasca ceata, vreau sa cred in continuare in ce facem.

Florin Stoian
Ce zi constructiva! Astazi am creat cel mai mult. Pe platforma de la Curtea Veche s-a instalat o energie foarte buna. Batuti de razele aspre ale soarelui, astazi am folosit apa ca pe o unealta care sa sape in imaginatia noastra si sa scoata la iveala ceva creativ. Eu zic ca am reusit! Mi-a placut foarte mult momentul meu cu Anda, care s-a intamplat pur si simplu prin telepatie, nu imi explic, dar senzatia a fost foarte placuta. Am simtit o libertate inexplicabila, o emotie foarte placuta si pentru o clipa mi-as fi dorit sa opresc timpul in loc. Prezenta Adinei a fost binevenita si spun asta pentru ca ne-a instruit in manuirea capetelor galbene zambarete. Capete cu care "ne-am jucat" si care au prins viata inca de la inceput. Imi place ca am inteles ideea spectacolului si ca ideea este una inteligenta. A fost o zi dupa cum ziceam constructiva. Astept ziua de maine! Sunt sigur ca va fi o zi interesanta!

Atabay Andrei
Apa a fost elementul principal al zilei.Este foarte frumos faptul ca avem liber la improvizatie si ne putem juca.Jucandu-ne...cream, construim, ridicam spectacolul.Pe zi ce trece apar scene noi, idei noi si momente bune care raman in spectacol.Se simte o tensiune la nivelul trupei...incepem sa ne punem intrebari, vrem sa stim cat mai multe, dar toate la timpul lor.Mai este putin, foarte putin pana pe 19 iulie...emotiile incep sa se adune, entuziasmul creste, iar nerabdarea se face usor simtita.Ma intreb oare cat de uda va fi ziua de maine?!

Mihai Marin
"Ziua de astazi a fost pentru mine cea mai creativa de pana acum. Mi-a placut foarte mult jocul cu apa si ritualul facut cu Sandra. Nici nu mi-am dat seama cat arde soarele, abia acum aud pielea cum se plange c-am abuzat-o. Mi-e destul de greu sa scriu despre experienta avuta la repetitii fara sa divulg scene din spectacol, dar si fuga de sete si capetele galbene zambitoare si balerinele incep sa se aseze si sa devina o parte din mine. Chiar daca mai obosim sau ne mai enervam, asta nu slabeste credinta in ceea ce facem, ba din contra. Nu pot sa fiu decat bucuros de ziua de azi si curios ce ne mai aduce cea de maine."

Simon Sandra
Ne-am udat azi din nou dar a fost de bun augur exercitiul.Se pare ca incep sa se simta anumite presiuni in ceea ce priveste spectacolul propriu-zis desi,experienta mea de la inceput cu Teatrul de Foc imi da o liniste interioara si ma calmeaza avand in vedere primele spectacole cu noi ca "embrioni" in aceasta echipa.Nu a existat moment in care sa nu "o scoatem la capat",asa ca,cu multa incredere in ceea ce facem,in colegi si in echipa,nu are cum sa nu iasa ceva bun,foarte bun,prea bun... Ma bucur ca incepem sa fim pe aceeasi lungime de unda si sa intelegem cu totii "un alt fel de teatru",nu acela cu mult text si in care unul e invidios pe celalalt ca are mai mult texta sau un rol anume.Aici totul se face impreuna,in echipa,fiecare se distinge prin felul sau si prin ceea ce face,indiferent ce face.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu