luni, 8 iulie 2013

Ziua a 13-a la Curtea Veche: dans cu Cristina Lilienfeld

Alina Cimpoeru
Saptamana a inceput cu multe exercitii noi. Coregrafa care ne-a indrumat azi a adus un suflu proaspat in rutina noastra de incalzire si a propus coregrafii potrivite pentru fiecare, ce vor fi folosite in spectacol. Au aparut cateva elemente de recuzita interesante. Imi doresc mult sa iasa un spectacol frumos!

Anda Saltelechi
Astazi, 8 iulie 2013... Nu o sa spun ce s-a intamplat la Curtea Veche cu echipa Teatrul de Foc. Pot eventual sa amintesc doar ca am avut-o invitata intre noi pe Cristina Lilienfeld. Si mi s-a parut foarte benefica prezenta ei intre noi. M-am simtit bine lucrand cu ea.
Se intampla uneori sa ai momente in care simti ca nu mai poti continua. Esti prins intr-un exercitiu, oamenii se uita la tine, tu trebuie sa faci exercitiul, dar simti ca nu mai poti, sau ca premeditezi... si iti zici "nu e bine, nu te mai gandi atata, doar fa" ... si simti nevoia sa te opresti, te simti penibil, poate. Si toate gandurile astea iti trec prin cap doar cateva secunde, dupa care TE pui deoparte si lasi corpul sa conduca, asculti lumea din jurul tau, "muzica orasului" si lasi muzica asta sa-ti miste corpul si... atat. Sinceritate, deschidere, bunavointa, talent :)
Emotie...

Florin Stoian
Am inceput saptamana intr-un stil foarte activ si interesant. Incalzirea a fost putin diferita pentru ca ne-a condus noua noastra colega Cristina care ne-a aratat exercitii noi, exercitii de incredere si de concentrare. Mi-a placut foarte mult exercitiul in care fiecare pe rand am fost in cerc si ne-am lasat corpul sa cada, iar ceilalti ne-au preluat. M-am simtit foarte confortabil si in siguranta, de senzatie nu mai vorbesc. Din nou ne-am concentrat pe dans, de data asta, mi-a placut foarte mult panza mov cu care am dansat si pe care am incercat sa o simt si sa ma contopesc cu ea. A urmat sesiunea de prize unde am descoperit miscari noi si unde spre final m-am amuzat teribil. Ce imi place foarte mult este ca nici o zi nu a fost la fel! In fiecare zi am facut lucruri noi, ne-am autodepasit si am experimentat tot felul de lucruri interesante! Astept cu nerabdare sa vad ce "nazbatii" mai facem maine.

Mihai Marin
''Ce zi! Am inceput saptamana cum nu se putea mai bine, cu multa pofta de joc. Incalzirea si exercitiile facute de Cristina ne-au adus pe toti cu atentia in zona constientizarii corpului spre a-l folosi cat mai bine la tot ceea ce inseamna miscare scenica si dans. Mi-a placut in mod deosebit exercitiul in care stai inconjurat de colegi si iti lasi intreaga greutate in mainile lor, ce sentiment frumos te cuprinde cand inchizi ochii si te lasi dus departe, in seama lor.
Tot azi ne-am prezentat pe noi insine celorlalti, a trebuit ca momentul individual sa se intample dansat si fara muzica... Am supravietuit si acestei incercari. Ce stare de deplina satisfactie te cuprinde cand iti dai seama ca poti face niste lucruri pe care le consideri cu mintea aproape imposibile.
Daca-i adevarata vorba ca 'ziua buna de dimineata se cunoaste', sper sa se aplice si cea conform careia 'saptamana buna se cunoaste luni'.''

Atabay Andrei
Azi am pasit cu dreptul spre o noua saptamana.Incalzirea fizica a fost condusa de Cristina, o prezenta noua la Curtea Veche, care ne-a propus cateva exercitii de Yoga si ne-a ajutat sa ne constientizam corpul si limitele acestuia, iar spre final am incheiat cu un exercitiu bazat pe incredere, "scandura", care si-a atins scopul si a contribuit la formarea noastra ca trupa.
Pentru prima data am ascultat "muzica" orasului si m-am lasat condus de ritmurile usor sesizabile create de obiectele/vietuitoarele din jurul meu.Prima parte a momentului de dans colectiv a fost stabilita...urmeaza sa vedem unde va duce.
Pe zi ce trece evoluam!Mai cu dureri, mai cu vanatai, plini de dorinta si entuziasm crestem odata cu "Dracula" al nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu