miercuri, 3 iulie 2013

Ziua a 10-a la Curtea Veche: dance, dance!

Raluca Zlatanov
Feedback pt azi: mi se pare ca noi ncepem sa ne legam ca echipa si lucrurile sa se lege in acest fel. Mi-a placut ca am aflat ceva despre spectacol...
Mi-a placut improvizatia pe dans si sper sa pot face mai mult de fiecare data...si altfel..ma simt bine in grupul asta....
Sunt curioasa mereu ce urmeaza sa fac, e o provoca cu mine fiecare repetitie...imi place

Anda Saltelechi
Improvizatia pe dans a fost foarte faina. Cand vezi omul acolo, in fata ta, incercand sa improvizeze pe dans, pe o tema data, parca se deschide o parte din el, asa, ca o fereastra, si tu poti privi inauntru, sa-l cunosti! Nu am simtit asta la toata lumea, la unii am simtit un mic blocaj, insa am avut foarte multe si faine surprize. De fapt, toate improvizatiile mi-au placut, din fiecare puteai sa inveti ceva. Mereu mi-am dorit sa fiu filmata in timp ce fac asta, pentru ca, reactionand la muzica si la tema pe care trebuie sa improvizezi, nu gandesti ce faci, pur si simplu faci... si as fi curioasa ce am facut eu. In mare stiu, dar nu-mi ajunge.

Luiza Cobori
Întâlnirea de la Curtea Veche de astăzi... S-o numesc repetitie nu pot... practic nu repetam ceva ci...descoperim. Cel puțin pentru mine asta este, descoperire. Primul gând este sa multumesc Cristei ca s-a gândit sa facem improvizatie muzicală. Cristi spune ca primul gând este in totdeauna cel mai bun:)... Nu m-am așteptat pana acum sa mi se ceara asta. Nici nu știam despre mine ca pot s-o fac. Întâlnirea de astăzi de la Curtea Veche mi-a dat curaj si bucurie si dorința de a cauta mai departe ceea ce am sau poate nu am. Este un soi de sentiment de confort sa știi ca oamenii cu care lucrezi te privesc încercând sa extraga ce este mai bun la tine si nu invers. Am șansa sa ma aflu intr-un astfel de grup. Ii apreciez si-i indragesc pe colegii mei pentru tot ceea ce sunt ei. Am învățat foarte mult de la ei si cred cu convingere ca asta-i doar începutul.

Alina Cimpoeru
M-am trezit devreme si am reusit sa fac mai multe lucruri inainte de a pleca la repetitii. Asa ca am ajuns la Curtea Veche fiind deja plina de elan :). A fost o zi buna, cu multe exercitii care m-au pus in miscare fizic si psihic. Totusi am avut senzatia ca timpul se dilata, ca trece incet - nu-mi explic. In mine se intampla multe de 2 saptamani incoace si ma surprind placut.

Florin Stoian
Pfffff! nici nu stiu cu ce sa incep! ziua de azi a fost o zi deosebita. Incalzirea facuta de Sandra, exercitiile de atentie ale lui Cristi, jocurile de echipa si de coordonare pe care le-am facut au dat startul unei zile captivante. Dupa aceea mi-a placut ce a realizat Anda referitor la corul pe mai multe voci, foarte creativ! A urmat momentul de improvizatie pe muzica care mi-a placut grozav de mult, in ciuda faptului ca nu m-am putut exprima in totalitate pe ritmul muzicii. As putea spune ca am fost norocos ca mi-a picat o tema ceva mai statica si nu a trebuit decat sa inchid ochii si sa ma cufund in ritm. Emotiile au fost oricum prezente, poate mai mult ca de-obicei. Momentele de improvizatie au fost la fel de dragute, mai ales cea indiana, foarte amuzanta de altfel. Cum ziceam! o zi deosebita!

Simon Sandra
"Azi m-am simtit ca in liceu. Dupa o zi de "chiul",ma intrebam ce o sa spuna "profesoara" despre lipsa mea din ziua precedenta. Ma gandeam ce "lectie" am pierdut si daca sunt capabila sa recuperez orele pierdute in care stiam ca se intampla lucruri importante. Ei bine,a fost o zi solicitanta fizic dar si foarte interesanta in ceea ce priveste improvizatiile de dans. Mi-am dat seama ca am niste colegi frumosi,talentati si cu multa daruire fata de teatru. Suntem prieteni,familie,colegi si sunt convinsa de faptul ca daca s-ar intampla sa am o problema ei ar face tot posibilul sa ma ajute. Indragesc foarte mult aceasta echipa si ma bucur sa fac parte din ea."

Sfiraiala George Petrisor
inca o zi minunata petrecuta alaturi de echipa care s-a format la curtea veche.am primit si o sarcina noua : ma ocup de prezenta, si trebuie sa am grija ca stiu fiecare de ce intarzie si de ce nu vine. imi place.dar lasand aceste mici aspecte tehnice la o parte, pe zi ce trece trec prin exercitii si teme de improvizate din ce in ce mai interesante si mai nebunesti, parca pe ci ce trece ma detasez sin normal si cotidian si patrund intr-o zona in care eram poate numai atunci cand eram mic copil si stateam in fata blocului si ma jucam cu 2 pietricele imaginandu-mi ca sunt masinute.

Atabay Andrei
Inca de la inceput am mers cu drag la workshop-ul de la Curtea Veche, dar observ ca de la un timp acest drag de loc, de colegi, de proiect se intensifica tot mai mult.Ma bucur ca am devenit omogeni, am invatat sa ne simtim unii pe altii, ne apreciem munca si cautam sa invatam unii de la altii tot mai mult.Astazi am inceput incalzirea cu Sandra, care si-a atins scopul si a reusit sa ne trezeasca, dupa care Anda a propus cateva exercitii cu betele, printre care unul mai serios, usor periculos, la care ne-am luat in serios cu totii si l-am dus la bun sfarsit.Dupa pauza am facut un exercitiu nou-improvizatie pe o melodie aleasa la intamplare cu o tema trasa la sorti.Mi-a picat "dezintegrare"...jur ca la inceput nu am stiut ce sa fac, dar am inchis ochii, m-am gandit la ce ne-a spus Cristi, "Primul gand e cel mai bun", si am lasat rimtul sa-mi conduca corpul.Acum, privind inapoi, incercand sa vizionez ce am facut atunci, imi este foarte greu, nu-mi amintesc exact...iar asta e de bine pentru ca nu am fost atent la mine. Dupa improvizatie mi-a spus Cristi ca am facut niste miscari foarte bune...asta imi da incredere si ma indeamna sa nu mai gandesc asa mult cand sunt acolo.Cu totii am avut improvizatii de dans foarte expresive, am transmis celorlalti si am reusit sa ne cunoastem mult mai bine.Dupa momentele coregrafice ne-am si jucat putin cu improvizatia pe actorie, unde s-au nascut momente foarte bune.In fiecare zi cand ajung acasa imi dau seama ca sunt norocos pentru ca ma aflu in aceasta trupa.Multumesc dragi colegi! :)

Cristian Rus
"Astazi: hmmmm si iar hmmmm. Am pus-o pe Sandra sa se ocupe de incalzire ca sa isi intre in mana, dupa ce "a chiulit" o zi. A fost fain exercitiul cu betele, si a iesit asa tocmai pentru ca am impins la limita! M-am bucurat sa vad ca echipa a luat in serios temele de improvizatie pe care le-am dat, si recunosc ca m-au impresionat placut. Mi-ar placea sa ii invat pe toti tot ce stiu, si ei sa ma invete pe mine la randul lor tot ce au invatat de la mine(paradoxal,nu?). O echipa in care sa ai incredere = Teatrul de Foc !"

Mihai Marin
''Ce zi frumoasa! Exercitiul cu betele ne-a aratat cat de bine am ajuns sa ne simtim unii pe altii, daca ne concentram un pic. Imi place foarte mult ca in fiecare zi exista praguri de autodepasire, astazi la unul din exercitiile de improvizatie am incercat sa exprim prin dans 'deceptia'. Nu stiu in ce masura am reusit sa fac asta, dar cu siguranta m-am autodepasit si data viitoare o sa ma descurc mai bine la acest gen de exercitiu. Sunt curios ce aduce ziua de maine, mai ales ca trebuie sa avem neaparat schimburi la noi. Maine ne jucam cu apa!''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu