luni, 29 iulie 2013

Cantonament la mare 2013

Florin Stoian
Ce mi-a placut foarte mult la experienta noastra de la malul marii a fost ca am reusit sa ne cunoastem mai bine! Eu unul m-am distrat si asta pentru ca imi place echipa si cu bune si cu rele. In ciuda faptului ca a fost destul de greu sa ne concentram la repetitii, eu am savurat din plin cele cateva zile in care am repetat pe plaja, mi-a placut foarte mult! In special mi-au placut serile cand faceam focul si unde ne strangeam sa spunem poezii si sa discutam despre diverse lucruri urmariti de regina luna. Ma bucur de evolutia mea si de faptul ca am aflat niste lucruri esentiale in domeniu pe care vreau sa le analizez si sa le dezvolt in viitor. Pe cat de greu mi se pare, pe atat de interesant este sa inveti sa gandesti si sa simti o poveste. La inceput mi se parea totul atat de confuz, dar incet incet am inteles despre ce este vorba. Cu siguranta este foarte multa munca! Cred ca ar fi foarte interesant sa repetam experienta si la munte. Am senzatia ca ne confera o stare de concentrare mult mai ridicata. Sunt nerabdator sa jucam din nou la Curtea Veche!

Cristian Rus 
O saptamana la mare cu Teatrul de Foc! Daca nu s-a stins e clar ca este puternic! Sentimentul de implinire atunci cand repeti in natura, cand canti si dansezi pe malul marii, in bataia brizei este greu de explicat in cuvinte asa ca ma rezum la cuvantul: fain!
Oamenii din jur erau contrariati cand ne vedeau repetand pe plaja. Probabil ca ceva nu se lega cu modul lor de a petrece timpul pe plaja. O experienta unica, pentru ca ne-a supus la o incercare grea: sa reusesti sa te concetrezi si sa creezi, in conditiile in care creierul cere vacanta si marea si caldura si toata atmosfera de acolo te duc cu mintea in cu totul alte parti decat acolo unde trebuie. Eu cred ca orice proces care are un inceput, un nucleu si un final este reusit daca ai invatat ceva din el. Inca ma gandesc la castigul personal cat si la castigul trupei dupa aceasta experienta.

Mihai Marin
A fost frumos la mare. Cu toate ca nu am reusit sa ne concentram prea bine la repetitii, am descoperit multe lucruri unii despre altii si asta ma bucura foarte mult. Ma simt mai aproape de trupa acum si-mi dau seama cat de aproape sunt oamenii din ea de mine. Mi-ar fi placut sa fi lucrat mai mult, dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea de la piata, am plecat sa repetam la mare si am ajuns pana la urma sa facem un team building. Statul asta impreuna sapte zile ne-a facut sa ajungem sa radem cu 'energie' unii de altii, fara sa se supere nimeni si astazi, la repetitii, am observat ca au inceput sa se asculte mai bine intre ei toti membrii trupei. Ma bucur ca am apucat sa lucrez 'Mistretul cu colti de argint', chiar si asa de putin cum am facut-o, asta numai din vina mea si a oboselii. Cred ca ne-a prins bine calatoria asta si soarele de la mare si mi-ar placea sa devina o mica traditie a Teatrului de Foc.

Alina Cimpoeru
La mare cu trupa a fost intens: peripetii, stres, distractie. E drept ca nu am avut noi prea mult spor la munca dar am creat conexiuni puternice ca grup. Imi placea cand soarele ma trezea incalzind cortul, cand mergeam la masa impreuna, cand ne racoream in mare sau cu bere. Din pacate accidentarea mi-a furat trei zile din "cantonament" si sunt putin nostalgica, parca as mai vrea o tura cand ma refac . Si chiar daca ne-a terorizat administratorul, chiar daca ne-au mancat tantarii si apa de la dusuri era mai mereu rece, chiar daca nu e nostim sa te trezesti fortat la 6 (slava cerului ca doar o data s-a intamplat) si alte aspecte ce prefer sa nu le mentionez public... a fost o tura frumoasa, iar asta cred ca se datoreaza colegilor mei, ca sunt frumosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu