joi, 4 iulie 2013

A 11-a zi la Curtea Veche: Looking for Dracula!


Raluca Zlatanov
Azi a fost super...eram obosita, asa ca incalzurea facuta de Andrei mi-a placut f mult...a fost o grija si un drag asa pt corp si mi- a amintit ca nu constientizam niciodata cate eforturi facem cu el.desi nu aj fost improvizatii(asta m-a facut sa-mi para rau pt zilele cand nu am fost si probabil s-au facut) au fost chestii noi si provocatoare care tin de improvizatie. Au aparut primele personaje si e frumos ca ele s ot din tine partea intunecata. Acest exercitiu mi-a amintit sa observ lumea cu mai are atentie atunci cand merg pur si simplu pe strada..
Partea cu apa a fost super, m-am simtit bine, dar la un moment dat destul de limitata in miscari care se repetau..
Exercitiul cu bocetul m-a blocat si atunci cand parea ca nu vine nimic nou a aparut. Ceed ca trebuiesa perseverezi mereu, cu atat maimult cu cat partenerul fost deschis sa incerce.mi-au placut f multprizele pt ca mie imi place miscarea si sa incerc si sa invat chestii noi. Astept cu nerabdare cladirea spectacolului, e atat de frumos sa ia nastere odata cu descoperirile tale proprii...

Sfiraiala George Petrisor
saorele arde din ce in ce mai mult si e din ce in ce mai greu sa repetam si sa ne antrenam, dar am gasit si pentru asta o solutie: dansam si apa este aruncata peste noi, o senzatie intensa sa te loveasca un jet de apa in timp ce tu te misti ca un nebun din stanga in dreapta ca sa poti gasi o forma pentru improvizatia pe care o ai de facut. imi place ca pe zi ce avansam, se contureaza din ce in ce mai mult anumite momente, se solidifica trupa, si lucram din ce in ce mai mult ca si un grup compact si nu ca individualitati. abia astept ziua de maine.

Alina Cimpoeru 
A fost o zi uda! Dansul cu apa mi-a ramas cel mai puternic in minte dupa repetitia de azi. Imi plac prizele repetate azi, sunt pentru mine o mare provocare dar ma atrag irezistibil. Mi-e frica si imi place. Invat sa am incredere in colegi. Azi am constientizat ca incep sa ma simt cu adevarat parte din trupa.

Luiza Cobori
Astăzi a fost o zi uda :). Cot la cot cu bucuria, entuziasmul si spectacolul ce va sa vina creste si durerea fizica. Ma dor genunchii, muschii si degetele de la picioare. Sunt extenuata si mai vreau!

Atabay Andrei
Azi a fost o zi uda. :) La incalzire, am condus eu.I-am simtit pe toti foarte deschisi energetic, au emanat multa pozitivitate si m-au incarcat foarte mult. Desi soarele isi trimite puternicele raze spre noi si vrea sa ne prajeasca pe terasa de la Curtea Veche, astazi am pasit cu dreptul spre primele scene din spectacol.Ceea ce s-a nascut in acel minunat taram, creste acum, devenind din ce in ce mai complex, mai greu, mai fascinant, mai grotesc si mai solicitant fizic.Imi place!Am descoperit multe parti din mine pe care nu le cunosteam, am invatat enorm de la colegii mei si voi mai invata, sunt sigur.La un moment dat ne-am pus impotriva soarelui si am inceput sa ne udam...bineinteles in scop artistic.Dupa ne-am axat pe coregrafie...am lucrat prize cu un grad de dificultate destul de ridicat, foarte riscante, dar am avut incredere in parteneri si am reusit.Cel mai impresionant a fost cand am studiat cainii lupi-varcolaci.Lupta pentru supravietuire si urletele noastre au provocat cainii din centrul vechi sa latre cot la cot cu noi si a adunat multi spectatori care se intrebau ce se intampla pe terasa cetatii.Astept cu mult entuziasm ziua de maine, sa vad ce va urma in acest spectacol!

Anda Saltelechi
Astazi, desi fierbinte, a fost o zi uda :) Nu-mi iau timp sa explic mai multe despre asta, pentru ca as vrea sa ramana o surpriza pentru spectatorii nostri. Am inceput sa construim la spectacol. Asta imi da emotii. Abia astept sa vad cum va fi, nu am nici cea mai vaga idee. Ma rog, stiu directia in care construim. Imi plac foarte mult colegii. Eu pana acum nu prea am spus asta in feedback, sunt mai circumspecta :) Insa, cred ca sunt oameni sinceri si de baza, si care isi doresc proiectul de fata. Si care sunt gata sa incerce lucruri noi, fara teama, fara prea multe intrebari. Care, in timp ce facem un exercitiu nou, nu se dau inapoi, desi simt o frica, ci, dimpotriva, merg inainte, descopera, chiar cu posibilitatea de a esua. Ieri am facut un exercitiu cu bete care, desi periculos, a iesit foarte fain, concentrarea era maxima. Deja, proiectul fiind doar la inceput, am invatat foarte multe si am trait foarte intens.

Simon Sandra
"Se pare ca avem un nou membru in trupa...Soarele. Azi ardea mai tare ca niciodata,parca incearca sa se faca mult mai vizibil si mai simtit pe tenul nostru. A fost binevenit exercitiul cu apa (nu voi dezvalui despre ce este vorba),mi-a placut foarte mult. Desi starea mea de spirit,psihica, era destul de afectata de alte probleme,mi-am dat seama ce frumos este sa fii "acolo" si sa te insanatosesti prin teatru. Se pare ca toata munca prinde contur si abia astept sa dau prima invitatie la spectacolul nostru care este o surpriza...o inimaginabila surpriza."

Florin Stoian
Vara e minunata! mai ales cand faci teatru si cineva arunca cu o galeata de apa pe tine. Cam asta s-a intamplat astazi. Ajutati de o muzica foarte profunda am dansat si ne-am exprimat prin dans iar altii ne-au stropit cu apa. Un placut sentiment pe care nu am cum sa il explic mi-a invadat corpul si m-a facut sa traiesc cu adevarat clipa. Ziua am inceput-o cu o incalizire solicitanta condusa de Andrei dupa care am descoperit inceputul spectacolului. Imi place foarte mult ideea si scenariu. Am inceput prin a fi caine lup si a trebuit sa ma bat cu altii caini. Din pacate Sandra m-a muscat si m-am retras din teren. A urmat momentul cand trebuia sa fim "cersetori". Paradoxal: a fi "cersetor" e un lucru minunat si spun asta ca a trebuit sa gasim gesturi, trairi interioare si sa intram in pielea personajelor cat mai adevarat posibil. Ce pot sa mai zic este ca astept cu nerabdare sa vad ce ne rezerva ziua de maine!

Mihai Marin
''O zi uda intr-adevar! Desi a fost prezent soarele mai toate cele patru ore in care am lucrat la descoperirea noului spectacol ce prinde, pe zi ce trece, din ce in ce mai mult contur. Am fost pe rand caine, lup, cersetor, mort si foarte viu dansator in ploaie. Mi-au placut mult exercitiile de coregrafie invatate astazi si faptul ca am inceput sa asezam inceputul.''


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu