joi, 27 iunie 2013

Ziua a cincea la Curtea Veche

Simon Sandra 
Vremea mohorata de dimineata nu ne-a impiedicat sa mai trasam o linie in desenul "proiectului".Cred ca toti suntem nerabdatori sa vedem "pictura" din final dar vai ce dulce e drumul pana acolo.A fost o zi interesanta,ca toate celelalte de altfel,cu noi invataminte,o energie buna a grupului si o placuta dorinta de a face teatru.

Mihai Marin 
Astazi am facut, cum era si de asteptat, o serie de exercitii noi, dintre care 'cantatul cu ajutorul diferitelor zone ale corpului' mi-a placut cel mai mult. Este fenomenal sa observi cate voci poate avea un singur om si as vrea tare mult sa ajung sa controlez mai bine acest lucru. Am vazut cateva secvente din mai multe spectacole de teatru, dans si performance care m-au impresionat. Mi-ar placea teribil sa reusim sa facem asa ceva si noi.
Raluca Zlatanov 
o zi interesanta pentru ca am reusit sa fac miscarea cu batul si sa-mi dau seama ca orice pare greu la inceput daca exersezi e ok; interesant exercitiul cu vocea, trebie sa-l mai fac acasa; pt ca am vorbit de martina Abramovici mi se pare ca e un experiment si ce facemnoi aici..sau poate sunt doar sub influenta ei..inca nu am citit articolul..

Anda Saltelechi
 M-am simtit ok azi. Am simtit oamenii foarte deschisi, am incercat un nou exercitiu de voce. Destul de greu dupa parerea mea. Azi a fost doar inceputul. Abia astept ziua de maine cand vom prezenta niste exercitii de improvizatie, "regizate" de fiecare dintre noi.

Sandra Dragan
 mie mi-a placut foarte mult ziua de azi, si mi s-au parut si foarte interesante filmulete selectate de Crista! ma astept ca maine sa fie o zi chiar interesanta, daca vor fi atatea improvizatii!!

Crista Bilciu
Castingul s-a încheiat, din momentul acesta nu mai intră în echipă nimeni nou. Probabil vor ieși câțiva, dar nu mulți. Luni vom ști exact care sunt cei care vor construi noul spectacol - atunci îi veți cunoaște mai bine și voi. Îmi place mult energia noii mele echipe, sper să aleg textul potrivit. Propuneri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu