luni, 24 iunie 2013

Laborator: a treia zi

Alina Elena Cimpoeru 
Repetitiile din parc sunt grozave. Astazi am facut multe exercitii fizice. Am simtit nevoia sa fac mai mult, sa le repatam pe unele, cu care abia facusem cunostinta. Patru ore au zburat, pur si simplu. Imi place mult echipa chiar daca se simte ca e in formare, ca un aluat ce acum este framantat. Ma uimeste faptul ca imi pun mereu intrebari, de multe ori nu ma recunosc, pentru ca ma stiam o fire sceptica dar, aici ma surprind ca am o disponibilitate extraordinara de a lucra. PS: Nu intrati cu motocicleta in parc, e cam scump:P 
 Simon Sandra 
Azi mi-a fost foarte rau la repetitii dar asta nu m-a impiedicat sa repet. Curiozitatea descoperirii lucrurilor noi si tot ceea ce am lucrat,incalzire fizica si vocala,improvizatii etc.,m-au facut sa uit de "suferinta" mea si sa ma implic cat mai mult. Desi nu iubesc pasarile, azi ,in cadrul unui exercitiu am inceput sa iubesc lebedele. Sunt mandra de mine...:)
Anda Saltelechi 
Da, sincer... Alina, la exercitiul imediat dupa parcarea motocicletei, plana serios peste mine, cel putin, sau poate asa in atmosfera generala, amenda ta... imi pare rau. Cred ca echipa se forrmeaza fain, azi am repetat la improvizatie cu oameni noi, cu care nu am mai lucrat pana acum si m-am conectat fain! Simt ca oamenii iau in serios exercitiile. Si ma bucur ca se intampla asa. Daca exercitiile ar fi facute de catre oameni doar de dragul de a fi facute si fara sa schimbe nimic in noi, cu adevarat, fara sa puna probleme... atunci nu m-as simti bine in echipa. Dar simt ca nu e asa. Sa avem bafta sa iasa un proiect fain!

 Crista Bilciu
Astăzi a fost o zi plină. Anda a lucrat cu echipa exerciții de dicție și un antrenament cu bețe. Cristi i-a învățat câteva mișcări de bază de dans contemporan. Am făcut exerciții grotowskiene și improvizație.
Îmi place că, încet-încet, se formează echipa de care am nevoie. Atenție: mai primim membri noi numai până miercuri inclusiv, după care se alege textul și se împart rolurile. De mâine repetăm de la ora 10 la 14 la Muzeul Curtea Veche  (într-un fel, îmi pare rău că abandonăm parcul, era un spațiu ideal pentru exerciții fizice, cu picioarele goale). Pentru ziua de marți, echipa a primit următoarele sarcini (obligatorii și pentru cei care doresc să ni se alăture):
1. Fiecare are la dispoziție 10 minute în care trebuie să se prezinte echipei, într-un scurt moment teatral (verbal sau non-verbal, cu obiecte ajutătoare sau nu, muzică sau nu etc.)
2. Fiecare are de improvizat un ritual personal (inexistent) de inițiere
3. Fiecare trebuie să improvizeze, cu ajutorul colegilor săi, balada Miorița (el/ea în chip de povestitor, ceilalți jucând rolurile din baladă)
4. Fiecare trebuie să aducă un instrument muzical neconvențional (în genul celor folosite de dl. Herțea, pentru cine cunoaște)
Repet condițiile de admitere în echipa Teatrul de Foc: http://poezisele.blogspot.ro/2013/06/casting-pentru-noi-membri.html


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu