marți, 28 mai 2013

NOSTALGIA 53 - 27.05.2013 - Feedback de la spectatori



1."Un loc minunat.Putine ar fi cuvintele care ar putea descrie sentimentul.
Va multumesc!
Eckhart. "

2."Sunteti altfel.
visez visez visez visez visez visez visez
visez visez visez visez visez visez visez
visez visez visez visez visez visea visez
visez visez visez visez visez visez visez
visez visez visez visez visez visez visez
visez visez visez visez visez visez visez
visez visez visez visez visez visez visez ( si inca 10 randuri la fel) "

3."BRAVO!"

4." Un joc infinit! O placere! Un gand frumos! Razi si plangi!
MULTUMESC! "

5."Imi place ca te implici in actiune si ca este foarte vizuala, iti provoaca imaginatia.Imi place si "galagia", sentimentul de "viata" in casa.

6." Foarte bine gandit conceptul dar un pic cam galagios avand in vedere ca se desfasoara multe spectacole in acelasi timp. "

[ scrisese initial "prea multe spectacole in acelasi timp" dar a taiat apoi.-bine ca s-a razgandit]

7." Nu am citit cartea, nu stiu povestea dar am ramas uimit de spectacol.Interactiunea cu publicul a fost superba si actorii fara cusur. Felicitari si succes in continuare. p.s. As vrea sa stiu daca am gasit-o pe IOLANDA.."

8."Copii talentati si frumosi, felicitari multe pentru talent si munca, mai ales pentru Dna regizor pentru perspectiva! "

9."Sunt confuza, impresionata si bucuroasa  de fiecare data cand ies din casa. Fain!
www.lux-noctis.com"

10."Atmosfera captivanta. Foarte buni actorii(Arhitectul). Merita sa stie mai multa lume despre acest event. Am sa spun prietenilor. :) "

11."In aceasta casa se intampla o multime de lucruri pe care nu le inteleg. Gasesc doar simboluri din care incerc sa invat ceva pentru mine. Toti actorii se descurca de minune, ma tripeaza si ma lasa in fel de fel de filme ciudate. Succes in continuare! Faceti o treaba minunata! "

12." PUR SI SIMPLU INCREDIBIL
DANIEL C"

13."Ruletistul m-a impresionat prin performanta si imersiunea in lumea piesei realizata prin ruperea de la inceput( legarea la ochi). Interactiunea cu publicul imi pare lucru inedit si minunat.Face fiecare piesa unica si persoanele care iau parte la actiune pot simti ca au influenta asupra cursului firesc al lucrurilor. "Arhitectul" a rezonat foarte mult cu mine mai ales in partea de acensiune, cand creste si creaza muzica pe care o poti "simti cu pielea"


14."A fost pentru prima oara, cand am participat la asa un spectacol si chiar am fost impresionata.O idee originala pusa foarte bine in practica si sper sa se mai faca asa spectacole si sa participe cat mai multa lume. va doresc mult succes in continuare,. sper sa mai aveti si alte reprezentatii."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu