luni, 15 aprilie 2013

NOSTALGIA repetitie 3 : feedback de la echipă

Cristian Rus
M-am bucurat ca revin in Ruletistul, dar trebuie sa recunosc ca m-am simtit un pic "inutil". Nu stiu de ce, dar in mare parte asta a fost senzatia mea. Probabil pentru ca trebuia sa trec la un alt nivel, sa fac altceva cu coregrafia, poate pentru ca m-am concentrat mereu sa ajut pe ceilalti si de mine am uitat , habar nu am. Oricum Ruletistul iese din ce in ce mai bine, dar mie imi place sa migrez din loc in loc, si poate ca nu a fost chiar asa de rau ca am revenit. Publicul a fost fain, a avut deschidere catre ceea ce am propus, si energia lor ne-a sustinut.

Anda Saltelechi

Ziua de luni a fost una de cosmar, fugit dintr-o parte in alta, repetitii tot timpul (totusi, ce bine... imi amintesc cat de trista eram cand nu lucram... asa ca oboseala, oboseala, dar cu folos!). Am ajuns la Carol 53 la 21 fara 10 (doar pentru ca aveam repetitii in alta parte), machiaj repede-repede si, hai la treaba! Si ce treaba! Am avut un public minunat in "subterana". Am jucat de trei ori una dupa alta si nimic nu a fost la fel. Am avut placerea sa descopar inc-o data ca teatrul e viu, pulseaza deodata cu cel care-l face... asta in cazurile cele mai fericite! E foarte greu sa joci de trei ori in aceeasi seara, cu 5 minute pauza intre ele... dar in acelasi timp foarte fain sa vezi cum publicul e diferit, cum te incarca cu energia lui, sa te testezi daca si cum poti reactiona la "cerintele" lui, respectand forma spectacolului, neiesind din contructie. Rolul meu este destul de deschis improvizatiei, asa ca incerc sa ma bucur cat pot de mult asta.... In viata de zi cu zi fiind o timida hehehe. Niciodata nu am lucrat intr-un astfel de proiect... iar casa este plina de posibilitati. Au trecut doua zile de la repetitia de luni... zile in care am repetat, am filmat in continuare pentru proiect, zile atat de pline de senzatii de tot felul incat ai impresia ca sunt ani;chipuri, voci, pisici, agitatie, emotie... Totul este sa crezi in ceea ce faci! sa te bucuri ca faci! Sa ai puterea de a continua atunci cand e greu, cand nu iese... Si sa nu te lasi!!!!

Va asteptam la premiera...


Fang Shuang
Mi-a placut foarte mult cum s-a miscat Cristi, senzational, I'm sorry sa zic un dar, am impresie ca miscarile au fost cam la fel de la inceput pana la sfarsit, se poate nu ma pricep ca asa trebuie sa fie.
Si mi a placut ca majoritatea din publicul simte ce fac actorii, adica a fost un public bun.
Si de mine recunosc ca ptr prima oara nu stiam nici ordinea, nici multa regie, dar cum am zis, a 2 a oara si a 3 a oara am simtit mai lejer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu