duminică, 7 aprilie 2013

NOSTALGIA - prima repetiţie cu public (feedback actori)

Cristian Rus
Inca o zi de experimente teatrale. De data aceasta am facut repetitie cu publicul. Cred ca a fost un experiment interesant pentru ambele parti. Publicul a avut sansa sa vada cum arata o piesa in plin proces. Eu am avut sansa sa vad cum reactioneaza publicul la ideile noastre inainte ca piesa sa fie terminata. Am avut toate starile posibile, de la extaz, penibil, frustrare, bucurie, nervozitate, cat despre concentrarea me ain situatiile piesei a fost destul de alternanta. Avem foarte multe de invatat si de indreptat din experientele cu publicul, asa ca sper ca totul va merge spre bine.

Miruna Bilei
mi-e greu sa ma detasez si sa spun ceva cat de cat obiectiv. cred ca cea mai mare parte din ce nu mi-a placut la cele 3 repetitii de astazi tine de lipsa ritmului, iar asta tine de faptul ca suntem inca destul de departe de finalizarea bucatii. cred ca cea mai buna repetitie a fost a doua. in rest, repet, cred ca dupa ce vom fi destul de avansati incat sa avem un ritm in snur putem sa identificam mai bine care sunt problemele

Mihai Zaharia 
mi-a placut de la bun inceput ideea de a face repetitii cu publicul. Aseara, am vazut exact cum stau lucrurile si unde este mai mult de lucrat. Cred ca dupa cateva repetitii in snur, fara micile probleme cu sincronizarea muzicii totul va iesi asa cum vrem noi sa iasa.

Maria-Cristina Pricop 
sunt de acord cu Miruna, si in privinta ritmului care inca nu e finisat, mai ales ca suntem la primele repetitii. eu ma bucur ca am reusit sa intru fara nici un fel de repetitie inainte, desi asta m-a cam incurcat un pic, dar cred ca la a 2-a repetitie s-au asezat lucrurile mult mai bine. mai avem mult de lucrat, dar chiar si asa, colegele mele care au fost la prima tura mi-au zis ca le-a placut si cel mai impresionate au fost de tot momentul cu legatul la ochi si zgomotele.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu