luni, 22 aprilie 2013

NOSTALGIA 53 - PREMIERA (publicul)


Redau mai jos impresiile publicului din timpul premierei noastre din 22 aprilie 2013:

Mi-a făcut o mare plăcere să-mi petrec timpul aici. Am simţit cum intru în realitatea voastră şi am ajuns să simt ceea ce îmi transmiteaţi. Asta e arta, nu? Să mă determini să trăiesc si să-mi modelezi sentimentele în spiritul a ceea ce ai încercat să creezi. Mi-a plăcut foarte mult la Regina Roșie (la scoică) și chiar am înțeles pasiunea sa. Felicitări și celorlalți, o meritați!
*
O experiență nouă. Îmi place foarte mult interacțiunea sau mai bine spus implicarea majoră a publicului. Toate piesele/jocurile sunt interesante, dar mi-a plăcut în special „Arhitectul” și „Ruletistul”.
FELICITĂRI ŞI LA MULTE ALTE EVENIMENTE!
*
Egor – Minunat, fantastic. Felicitări!
Arhitectul – Prea mult zgomot, nu prea am înțeles nimic. Nici scoica nu am găsit-o.
*
Love is in the air. Super Arhitect! Mireee
[+ multe alte inimioare, fluturasi, trifoi cu 4 foi]
*
„Dansul iubitului înșelat” – o punere în scenă care te transpune perfect în atmosfera prezentată.
Tineri pasionați care ar trebui încurajați să meargă mai departe.
Un exemplu de „așa da!”.
O porţie de energie bună!
*
Spectacol interesant și bizar....
Prof. Victor Nicolăiasa
*
PROVOCATOR
De ce ne-aţi lăsat legate la ochi singure afară???
REM este moartea, moartea este iubire...
*
Mă așteptam la o seară normală într-o casă părăsită... dar a fost o seară de zâmbete și veselie, talent și bucurie, și frumusețe, și vise...
Ați adus o idee genială care în orașul ăsta trist a adus o ploaie de culoare.
Vă doresc tot binele și tot succesul din lume, să mai organizați astfel de evenimente.
Sunteți geniali de teatrali.
Sonia
*
A fost fascinant.
M-a cuprins, mi-a dat o stare de nedescris.
*
A fost fascinant.
M-a cuprins, mi-a dat o stare de nedescris.
Am simțit fiecare emoție, am pătruns într-o altă lume, am devenit un personaj.
Am urmărit totul pas cu pas ca să găsesc secretul.
*
Jur că n-am luat niciodată acid. Alte droguri le-am oprit în general după prima doză și n-am încercat halucinogene sau psihotrope. De când am intrat și pănă am ieșit în seara asta, cred că am simțit toate efectele of all the above. M-am simțit brusc schizofrenică, am vorbit singură, am avut vedenii și tot soiul de alte simptome către un diagnostic cu dungă roșie în buletin. Mi-a plăcut la nebunie! Bravo!

E mișto. E ca Alice în Țara Minunilor.
Te pierzi, dar ăsta e și farmecul.
*
Super bună ideea. Bună echipa, echipamentul, costumele, machiajul.
Totul a fost memorabil.
Felicitări!
*
Cea mai spooky păianjeniță. :P
*
Întotdeauna am privit teatrul ca fiind foarte serios. Voi mi-ați arătat o altă lume în seara asta și nu cred că există un alt mod mai bun de a-mi fi petrecut TIMPUL care trecut pe langă mine încet, cel puțin asta mi-a inspirat deoarece îl vedeam lângă mine mereu.
*
Ester ne-a învățat să privim în abstract. S-a descurcat de minune ca doctoriță.
Ruletistul a fost foarte amuzant și neașteptat.
Garoafa m-a surprins într-un mod plăcut când mi-a ghicit. Spusele sunt reale.
Este un mod foarte bun de a interacționa cu cei din jur.
Oana
*
A fost nemaipomenit! Mulțumim pentru o seară superbă!
Robert, Alexandru și Alex!
*
Interesant, complex, dar destul de greu de urmărit întrucât „se bruiază” poveştile prin migrarea personajelor şi prin strigătele lor.
Felicitări! Baftă şi inspiraţie!
*
Foarte inspirată alegere, precum jocul actoricesc și implicare publicului.
Ceva nou e binevenit! Oricând!
Moldoveanca din „Arhitectul” rocks! 
Aura
*
GENIAL!
Cel mai bun spectacol de teatru la care am participat.
*
Haos 
O experiență interesantă. Nu e genul de „teatru” clasic. Mi-ar fi plăcut să văd şi „Ruletistul”. Sună interesant.
*
Tot spectacolul mi s-a părut foarte interesant. Cel mai mult mi-a plăcut că este interactiv.
Foarte tare.
Mai vreau!
Plăcut impresionată.
O experiență unică.
*
Interpretare extraordinară. Acțiune captivantă și scenariu drăguț.
Mulțumiri!
*
Este minunat! Multă muncă, dar și realizări.
Sunteți minunați!
Impresionant! Mi-a plăcut mult.
Succese in continuare!
*
Toată ideea este inspirată. Faptul că te plimbi prin casă și te implici (dacă vrei) face ca fiecare interpretare să fie diferită. Mi-am schimbat părerea despre teatrul modern, pot zice. 
PS: Încă mai caut scoica...
*
Am intrat într-o casă în care ficare își urmează visul pe care îl transformă în realitate printr-o poveste. Este o casă cu o familie unită pentru că nu pot trăi unul fără celălalt, fiecare având o continuitate a poveștii familiei.
Când am ieșit din casă și am revenit la realitate am realizat că în acea casă toți membrii familiei erau niște visători care trăiau fiecare în lumea lui. La poartă parcă ceva m-a făcut să mă întorc și să-mi doresc să rămân definitiv. Simțeam că aici este casa mea. Sanatoriu de nebuni. Aici vin doar oamenii irecuperabili, iar eu sunt unul dintre ei.
*
Un joc foarte frumos jucat de către Ester, Regina Galbenă. O actriță foarte inspirată și talentată.
Mult succes!
*
Ester – SUPERBĂ!
Coco – SIMPATICĂ FOC!
Povestitorul – TALENTATĂ!
Ruletistul – IMPRESIONANT!
Alexandra
*
Tuturor, aţi fost minunaţi, frumoşi şi aştept să revin de fiecare dată cu acelaşi drag şi fluturi în stomac. 
*
Intro funerar, muzică profundă, furnicături de piele generate de emoțiile celor din jur. Plăcere cu frică, zâmbete... sadice, copilărie colorat de sumbră, politicoși de agresivi...
Felicitări,
Yvone
*
Totul e de un nonconformism super...
Se întâmplă ceva, ceva extra și la noi..
Sunteți extraordinari 
TOȚI
IDEEA – BRAVO!
Să vadă toți românii și nu numai.
Mulțumesc că m-ați făcut să intru în joc. (Deși am 57 de ani)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu