duminică, 27 ianuarie 2013

"Ieudul" nr. 4 - feedback-ul echipei











Sandra Simon
Teatru in club...da; "Ieudul fara iesire" in club...NU. A fost creeat sa se joace intr-un spatiu mai intim,nu in fum si galagie. Noi nu ne-am dat seama atunci dar bine ca stim acum.Oricum,a fost o experienta mai mult interesanta decat placuta. Cred ca a fost cel mai prost spectacol jucat cu Teatrul de Foc,cel mai prost de cand ne aflam in formula aceasta,cel mai prost dintre toate reprezentatiile cu "Ieudul","Poezisele" si "Blas-Fem".Am cazut de pe scaun,am primit un cot in gura de parca eram la dentist,am ramas fara voce.Au fost momente de deconcentrare duse la extrem,spectacolul a trenat in multe locuri,am intrat in scena fara unele elemente de recuzita (nu e asa Anda?),elasticul a fost intins la maxim si era foarte greu sa dansam pe el,motiv pentru care m-am dezechilibrat cu scaunul si m-am trezit cu picioarele in sus iar introducerea microfonului a fost punctul forte (ia microfonul,unde e microfonul,nu e microfonul).Cred ca este necesar sa invatam textele pentru a evita asa-zisele burti.M-a deranjat in spectacol lipsa fetelor de la oboi si voce;simteam nevoia ca acele cantece sa fie live,nu inregistrate.In orice caz,am fost gazduiti cu amabilitate si organizatorii s-au purtat impecabil cu noi.Le multumim.Sper ca aceasta sa fie ultima data cand avem o reprezentatie atat de "joasa" si sa ne promitem noua ca de acum inainte "ne vom construi parasute" in timpul spectacolului pentru a iesi asa cum trebuie.

Rodica Bunea
Feedback: A fost fum. Asta imi vine in minte in primul rand pentru ca asta m-a deranjat cel mai tare. De asemenea, spatiul- total nepotrivit pentru spectacol- muzica si galagie de dupa perdea cat cuprinde. Poate ca sunt eu o actrita de tot rahatul dar concentrarea a fost 0- stangacii, probleme cu spatiul cat cuprinde. Microfonul- noroc ca a fost ca sa nu ne rupem gatul, dar in rest ne-a incurcat- unde-i microfonul, da microfonul. Nu cred ca era un spectacol conceput pentru club. Poate gresesc,dar nu cred. Mai mult de atat nu am ce sa spun.


Cristian Rus
Feedback: BUN! Am ajuns sa joc si in club(eu mereu spuneam in necunostinta de cauza ca nu mi-ar face placere sa joc prin cluburi, acum o spun din experienta proprie) si pot spune ca a fost una din experientele pe care as vrea sa le uit dar nu o sa pot. Clar nu ai cum sa faci teatru prin galagie, fum si conditii vitrege. Adica in loc sa te concentrezi la ce e de facut sunt atatea alte 100 de lucruri care te impiedica.
Am simtit lipsa muzicii live, nu am reusit deloc sa ma conectez, am avut blocaj peste blocaj. Am facut 10000 de greseli si faptu ca elasticul a fost pus prost a incurcat cam toate dansurile. Mi-a fost greu cu microfonul, pentru ca nu stiu inca sa lucrez cu el, dar a fost cel mai bun lucru ca l-am avut. Un spectacol prea complex din toate punctele de vedere pentru a-l juca oricunde si oricum.

Vlad Rotaru
Feedsnack: Sunetul a fost foarte prost,Cu Microfonul s-a vazut ca a fost problema,de la inceput pana la final.Ii impiedica f.mult pe actori, si le ia din concentrare.Asta am observat eu,ptr ca stiu care este potentialul lor.It was a big burden.Dar ma bucur ca au improvizat cum trebuie cand nu au iesit lucruri, si din pacate multe lucruri nu au iesit. Insa nu si-au dat seama spectatorii.
M-am bucurat mult sa aud reactii din partea lor la filmulete. S-a ras f.mult pe Don Quijote,pe cel cu foarfeca,si le-a placut cel cu lada.
Lumina a fost prea puternica din pacate , si asta a distrus mult din calitatea proiectiei.
Ce bine era daca era lumina difuza,de la repetitii.Eh...O sa fie mai bine next time.

P.S. Foarte frumos s-au purtat cu noi organizatorii, si cei din club. Am fost tratati cu respect si asta mi-a placut. Chiar invers fata de cum se purtau cu noi cei de la Muzeu.

Anda Saltelechi
M-a deranjat foarte mult problema fumului de tigara si a zgomotului din sala de lângă. Prima m-a deranjat doar până ce am început, a doua aproape în toate pauzele noastre dintre momente. Mă deconcentra. Am avut momente în care știam că nu e ok, mai ales momentele de dans, covorașele de pe jos încurcau... nu puteam juca nici direct pe jos deoarece era ciment... au fost lucruri peste care am trecut până la urma... așa cum am putut, găsind alegeri bune, sau dimpotrivă, mai neinspirate. Cu toate astea, dacă am ales să jucăm acolo (niciodată nu mi-am închipuit că va fi ca într-un teatru) trebuia să mergem până la capăt, indiferent de incidente. Eu am făcut câteva greșeli destul de penibile în recuzită, nu o să mai fac de acum.
Cu toate astea, au fost unele momente care au ieșit foarte bine, unde am simțit că se leagă și că devine dramatic...
Tehnicul din Club A mi-a plăcut foarte mult, la fel și dl. Paul. Ne-au creat condiții să funcționăm și în club... Le mulțumim!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu