miercuri, 5 decembrie 2012

Cum am construit BLAS-FEM şi ce e cu feminismul

Nu am vrut neaparat să fac un spectacol feminist, pentru că, în general, nu îmi bat capul cu împărţirea umanităţii pe sexe, pe rase sau pe religii. Dar s-a întâmplat ca actorul meu, Cristian Rus, să fie nevoit să plece în turneu cu un alt spectacol şi atunci ce era să fac? Nu puteam să îmi iau înapoi cuvântul dat publicului, trebuia să jucăm, ca în fiecare luni, un spectacol... Aşa că am construit într-o săptămână un spectacol nou-nouţ, fără Cristi, cu cele trei actriţe: Anda, Rodica şi Sandra.

De fapt, "spectacol" chiar nu este un termen potrivit, mai degrabă este vorba despre un fel de happening teatral, un studiu sociologic asupra feminismului românesc, aşa cum este el înţeles în 2012, de către femei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu