marți, 18 decembrie 2012

Ce-au avut de spus actorii despre BLAS-FEM 3

Rodica Bunea
 Si a fost si ultimul spectacol din acest an, Blas-fem. Recunosc ca m-a afectat un pic faptul ca , desi mai erau 10 minute pana la spectacol, nu aveam spectatori. Dar, pana al urma public am avut, numarul nu e important, impotant e ca au fost oameni, si deci am avut pentru cine. Pentru a juca, pana la urma, e nevoie doar de doi oameni- actor si spectator. Cel mai bine m-am concentrat pe momentele de dans , pe texte in schimb cred ca m-am pierdut un pic. Castigam o energie pe dans pe care din pacate, o pierdeam usor pe poezii. Una peste alta, cred despre Blas-fem ca este un spectacol indraznet ce abordeaza un subiect nu foarte comod, si care ar trebui sa provoace reactii in spectatori. Ceea ce cred ca s-a intamplat si aseara, la discutiile de dupa spectacol.

Anda Saltelechi
M-am simtit foarte bine inainte de spectacol si in timpul lui, de asemenea... chiar daca a fost foarte foarte putin public. Nu m-a afectat deloc lucrul acesta. Normal, e important sa fie multi oameni in public, e o alta energie... insa de data asta nu m-a afectat. Am facut totul cu placere, de dragul textelor, cred. Si de dragul echipei. Cred ca imi place foarte mult proiectul, proiectul mare. Si ma bucur ca se intampla acest proiect, daca nu as fi fost in stand-by... atatea luni... Muncim din iulie si am scos impreuna trei spectacole: "Poezisele", "Ieudul fara iesire", "Blas-Fem". M-am intalnit cu texte foarte bune si, in acelasi timp, cu oameni (ma refer la echipa) care vor sa munceasca. Multumesc Crista pentru ca ai initiat proiectul!

Sandra Şimon
Blas-fem 2... hmmm. Mi-e greu sa spun ce cred despre spectacol. Imi place foarte mult dar nu stiu daca este ca celelalte,"Poezisele" si "Ieudul".S-a mai curatat fata de prima reprezentatie si nu am mai fost asa de stresata. M-a dezamagit numarul mic de spectatori prezenti in sala si asta a influentat in mod cert energia noastra. Am avut cea mai slaba concentrare de pana acum iar asta chiar nu-mi explic de ce. Momentele au iesit bine doar pentru ca nu aveau cum sa iasa prost,ni le-am asumat,le-am inteles si sper ca publicul a facut la fel. Cred ca spectatorii de ieri nu au inteles de fapt ce vrem noi sa spunem cu acest spectacol si inainte de a incepe isi imaginau ca vom pune barbatii la zid si eventual sa facem si un moment teatral din asta chiar vom incendia vreunul,il vom flamba,vom bate masculi sau... Ei bine, nu e asa. In orice caz pe mine m-a facut mai puternica acest spectacol si mai increzatoare ca femeie. M-as bucura sa vina mai multi oameni la urmatoarele reprezentatii pentru ca este intradevar un spectacol sau un experiment teatral educativ si care iti pune multe semne de intrebare.

Vlad Rotaru

Am fost usor dezamagit cand am vazut ca nu au venit oameni.Dar cum a inceput spectacolul dezamagirea a disparut si am uitat de oamenii din sala.Sau mai bine zis de lipsa lor.
A fost fun, si nu stiu de ce,dar m-am simtit ceva mai bine decat la alte spectacole.
Aveam dubii in privinta mesajului transmis de acest spectacol,si inca am.Au fost prea putini spectatori pentru a imi face o idee generala despre perceptia lor.
Eu,sincer,nu stiu cum unii pot fi misogini fata de alti semeni.Tre sa fii un om crud sa poti gandi astfel.Educarea primita din partea societatii cred ca e cea mai nociva.
Si ar trebui luptat impotriva acestui lucru in continuare.Ma bucur ca facem acest lucru impreuna,si va cer scuze in numele barbatilor ce in continuare,vad femeile precum robotii de bucatarie,sau masinile de spalat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu