marți, 13 noiembrie 2012

IEUDUL FĂRĂ IEŞIRE (premiera văzută de actori)


Rodica Bunea
in seara asta am avut emotii chiar inainte de spectacol ma simteam obosita. Dar cand am inceput am uitat de oboseala, iar emotiile s-au dispersat incetul cu incetul. mai mult ca in alte seri, am simtit ca noi colaboram ca si echipa si ma bucur, pentru ca stii ca nu esti singur pe scena. Colaborarea cu muzicienii mi s-a parut o idee inspirata, chiar m-au ajutat foarte mult momentele muzicale si au servit poeziei. A fost emotionant mai ales pentru ca Ioan Es Pop a fost prezent la spectacol. Nu prea stiam ce sa il intreb la discutii pentru ca nu cred ca ar fi putut sa ne explice exact ce a vrut sa exprime intr-o poezie anume , si precum a zis si el,mai bine sa ramana o enigma, si daca cu timpul reusim sa intelegem adevaratul gand, cu atat mai bine. Daca nu, nu se poate sa nu gasesti un sens si o semnificatie fiecarei poezii, in functie si de interiorul fiecaruia. Cu tot stresul si toata oboseala acumulata, mi-a placut. Mult. Si cred ca am mai descoperit ceva in mine. Cred, o sa dezvolt cand o sa fiu sigura.

Cristian Rus
 Imi este foarte greu sa scriu despre noul nostru spectacol. Am impresia ca trebuie sa povestesc un vis pe care l-am trait intens dar din care imi amintesc doar franturi. Totul s-a intamplat asa de repede, de legat, parca nici timp de emotii nu aveam. Un tur de forta din care ma simt multumit pentru aptitudinile de mini-dansator, dar trist din cauza actoriei slabe, nu am avut timp sa imi asimilez textele si asta clar ma afecteaza. Am un soi de "multumire-nemultumita" si sper sa mi-o rezolv pe data viitoare! Ma bucur foarte mult ca am conceput acest spectacol pe texte de Ioan Es. Pop si mi-as dorii sa creasca frumos aceest nou "bebelus" in sanul familiei fara nume !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu