miercuri, 14 noiembrie 2012

IEUDUL FARA IESIRE (feedbackul spectatorilor la pemiera)


1.
1) Începutul a fost foarte reușit, a fost moment-poezie (poetic), este foarte greu să pui în scenă un poem(e) fără a-i distruge sensul.
2) –
3) Cred că da, ar avea succes, deși este un spectacol care te solicită emoțional și mintal.
4) Interesant ar fi Teodor Dună cu volumul „De-a viul”
5) –
6) –

2.
1) Momentul ceasului, compozitie perfectă de lectură, film, muzică, mișcare.
2) Spațiul destul de mic... pentru un efort așa mare...
3) Da, categoric.
4) Încercați și din cei mai vechi.
5) –
6) Să nu renunțați! Oricât de greu ar fi...

3.
Vasile Bozea, 82, prof. Univ.
1) Momentul cu „uriașul nimic”. De ce? Pt. Că e mereu actual.
2) Nu mă pot pronunța la o singură lectură.
3) Da, cred. Pentru a ascuți sensibilitatea publică!
4) Leonid Dimov, Mircea Săndulescu, Nichita Stănescu.
5) „Excelsior” sau „Spre mâine”
6) Organizatoric: invitați mai multă lume. Urâtul tv trebuie „răzuit”

4.
1) Momentul de intrarea a fost unul dintre cele mai bune momente din spectacol.
2) Spectacolul a fost prefect, dar mediul ambiant a fost sufocant... opate din cauza spațiului îngust, luminozitate neadecvată și temperatura crescută.
3) Nu, pentru că spectacolul-lectură a fost amestecul perfect de muzică, teatru și lectură... cinematografie.
4) Nu am o preferință și nici nu mă pot pronunța în această privință.
5) Nu pot explica de ce, dar în minte îmi vine numele „Experiment.
6) –
5.
1) Tot spectacolul a fost extraordinar, cu mult dinamism și care a transmis o serie de emoții contradictorii, deși nu sunt sigură dacă am înțeles tot.
2) De multe ori nu știam dacă să urmăresc actorii sau filmul. Ar fi trebuit puțin sunet și pe fundal.
3) Da. Acum am venit nepregătită: nu citisem cartea și a fost greu de urmărit. Nici măcar nu am știut că erau niște poeme. Singurul element care lega toată acțiunea era pânza de păianjen.
4) Adrian Păunescu
5) –
6) Personal, am stat cam cu frică în față. Elasticele erau întinse și eliberate brusc.

6.
1) Începutul a entuziasmat neștiind la ce ne putem aștepta.
2) Aș fi preferat un spațiu mai amplu.
3) Da. Este plăcută vizionarea unei versiuni a poeziei, viziunea unei alte persoane.
4) Pascoli
5) Poetry bugs
6) –

7.
1) Vă felicit pentru entuziasmul interpretării dramatice.
2) ...autobuzul
3) Cred că este de pe acum un spectacol propriu-zis
4) N-ar fi potrivit un autor dramatic?
5) –
6) În asemenea spectacole se transferă textul din registrul poetic în cel dramatic. E o opțiune, dar nu singura...

8.
1) Nu există un moment anume, este un lanț întreg de „momente” care fuzionează, se întrepătrund, neputând fi deghizate. Un pectacol tensionat,așadar, fidel tensiunii livrești a lui Ioan Es. Pop.
2) „Plăcut” poate că nu este termenul cel mai adecvat, dar un ce - să-l numim „surplus” – apare în secvențele video. Regia însăși, jocl actorilor și, desigur, densitatea textului nu au – îmi pare – nevoie de „completări vizuale” (ceea ce nu înseamnă că ar fi lipsite de interes ori de înțelesuri adânci)
3) Da, fără îndoială. Pentru tensiunea lui, pentru fidelitatea ideatică a regiei.
4) Un poet: Ion Mureșan. Un filosof: Mihai Șora.
5) Corpus C(h)rista (șic!)
6) Ar fi interesant de văzut un asemenea spectacol în care actorii nu ar citi textele, ci le-ar cunoaște pe dinafară. O observație legată de acompaniamentul muzical: fiind vorba de „șlagăre” ale artei lirice, -oricât de bună, chiar excelentă, ar fi interpretarea solistei, oricât de potrivită ar părea acustica sălii- este, totuși, destul de riscantă introducerea tocmai a acestor secvențe lirice, din pricina popularității lor.

9.
1) Momentul fantomelor a fost unul dintre cele mai dramatice și încărcate de poezie.
2) –
3) Cu siguranță acest experiment își merită dreptul la viață.
4) Emil Brumaru
5) Coridor
6) –

10.
Ștefan Cătălin, 17, elev
1) Momentul din spectacol care mi-a plăcut a fost întreg spectacolul, este greu să-mi aleg o parte anume. Probabil începutul a fost foarte captivant, care m-a ținut acolo, momentul cu cele trei spirite și momentul cu cerșetoarea.
2) Spre sfârșit a fost un pic plictisitor, au fost niște momente statice, s-au lungit unele momente, care nu mă mai făceau să fiu acolo în povestea cărții și ăîn jocul actoricesc foarte bun.
3) Cu siguranță, este o poveste remarcabilă, cu o temă care ar pune pe gânduri orice spectator. Mi-a plăcut jocul celor patru actori, s-a lucrat cu energie, iar cartea mi-a plăcut foarte mult.
4) –
5) Trupa de teatru – „Spirit pentru artă”
6) Am observat o voce fantastică și minunată a domnișoarei care a cândtat, m-a făcut pur și simplu să plâng. Mi-a plăcut energia care mi-a transmis-o cei patru tineri. A fost un spectacol reușit, foarte interesant. Distribuția a fost fantastică, s-a jucat cu energie și cu trăirea omului de zi cu zi.

11.
Cristina, 21, studentă
1) Întreg spectacolul ne-a ținut cu sufletul la gură, dar sincer pot spune că intrarea în scenă a actorilor a fost începutul, punctul culminant și deznodământul care m-a marcat.
2) –
3) Un DA categoric. O operă de artă trebuie tratată ca atare.
4) –
5) În mod normal numele ar trebui să-i reprezinte în totalitate, în concluzie membrii trupei sunt singurii care ar putea veni cu sugestii.
6) Aștept cu nerăbdare să revăd spectacolul pe o scenă adevărată.

12.
Frumuzache Ana, 20, studentă
1) Începutul spectacolului. A transmis o emoție puternică de spaimă și anxietate.
2) –
3) Da. Caracterul futurist de reprezentare aduce un plus de noutate în lumea teatrului.
4) –
5) Abstract
6) Nu cred că era necesar scurtul moment de nuditate.

13.
Holban Jan-Petre, 20, student
1) Începutul, pentru că introduce publicul instantaneu în spiritul piesei.
2) Nu mi-a transmis exact ideea metafizică.
3) Cu siguranță, pentru că poate fi îmbunătățit.
4) Bacovia.
5) Catharsis
6) Au fost bine îmbinate filmul, teatrul, muzica, poezia.

14.
Laura, 20, studentă
1) Mi-a plăcut spectacolul cu totul, cel mai frumos moment a fost acela când s-au legat firele, formând ca o pânză de păianjen.
2) –
3) Cu siguranță.
4) Mihai Eminescu
5) Cred că voi sunteți persoanele ideale pentru a alege numele.
6) La cât mai multe spectacole frumoase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu