marți, 27 noiembrie 2012

Feedback-ul echipei BLAS-FEM (premiera)


Anda Saltelechi
Ce imi place la spectacolele noastre lectura (facute intr-un ritm galopant, 5-6 zile) este faptul ca ma obliga sa ma adaptez repede, sa-mi gandesc textele intr-un ritm deloc lenes (cu spaime, cu reusite...), ma tin tot timpul treaza (si cand merg pe strada ma gandesc la texte). Un alt punct bun e ca spectacolul e tot timpul in stadiu de lucru, nu sunt puncte fixe si intepenite, care risca sa devina plictisitoare. Textele mele din "Blasfem" mi-au cam dat de furca, dar au ajuns sa imi placa foarte mult. Mi se intampla des asta :)
Ce nu-mi place e oboseala acumulata. In afara de urcatul pe scena trebuie sa facem multe alte lucruri. Iar asta creeaza un stres si o oboseala foarte mare. Aseara, dupa spectacol vorbeam cu niste fete care vasusera spectacolul si am avut impresia clara ca va cadea dulapul de langa mine... si m-am si ferit. De unde?! :) Era doar in capul meu... Imi felicit colegii, pe Crista si pe Vlad. Ma bucur ca nu ne-am scos ochii de nervi, oboseala etc.
Am interpretat-citit textele cu o placere imensa, pe unele dintre ele cu o placere vecina cu orgasmul :) si ma bucur foarte mult ca am avut ocazia sa cunosc aceste texte, dau doua-trei exemple : Angela Marinescu "Fuga Postmoderna VIII", Simona Popescu, "Dodoloi"(textul asta mi se pare o inramare a unui vis), Miruna Vlada "O femeie bine crescuta" etc.
Cred ca asta e important pentru noi, ca actori, intalnirea cu textele, iar astea au fost niste texte bune, o intalnire cu mai multe tipuri de feminitate.
Publicul a fost fain, iar discutiile de dupa spectacol au inceput greu si apoi abia s-au terminat. Au luat cuvantul oameni faini, mi-au placut discutiile.
Am un singur regret: Crista Bilciu si Cristian Rus nu se aflau prin preajma...

Rodica Bunea
A fost o seara destul de reusita, poate cu un pic prea mult stres si oboseala chiar inainte de reprezentatie. Lucrurile au mers mai bine decat ma asteptam, ne-am acordat si cu proiectiile si cu muzicienii, care au jucat un rol foarte important. Credeam ca reactiile de dupa spectacol vor fi mai violente poate, a oamenilor care interpreteaza gresit feminismul, dar nu a fost asa. Au fost reactii bune si argumentate, si a fost un dialog fain intre noi si public, un ceai ne mai trebuia si atmosfera era perfecta. O sugestie din partea unui spectator a fost sa introducem mai multe interviuri proiectate, pentru a acoperi mai multe categorii de varsta. Cat despre textele din acest spectacol-unele imi plac foarte mult, iar in altele simt ca mai am multe de descoperit.

Simon Sandra
Emotii mari,ca la fiecare premiera. Sala a fost destul de plina desi ma asteptam sa vina mai multi oameni. Nu stiam cum va fi primit si privit spectacolul de public deoarece prezentarea lui a fost una destul de socanta. Imi pare rau ca nu am avut o parere mai obiectiva din partea spectatorilor si mai ales mi-a lipsit prezenta Cristei si feedback-ul ei. Din punctul meu de vedere spectacolul a fost bun. Reusind sa surprind si niste reactii din public,pot sa spun ca le-a placut ceea ce vad. Cantaretii ne-au ajutat si ei prin interpretarea melodiilor desi nu mi s-au parut la fel de surprinzatori si nu mi-au daruit aceleasi stari fascinante ca Maria Ungheanu in "Ieudul fara iesire". Spectatorii au spus unele lucruri interesante la discutiile din final,semn ca au fost atenti la detaliile din spectacol si la ceea ce am vrut noi sa le comunicam. Sper sa reluam "Blas-fem" si sa lucram si la unele mici detalii peste care am trecut din lipsa de timp pentru repetitii.

Andreea Dinu (a coordonat spectacolul în lipsa regizorului)

Spectacolul a reușit să mă țină și pe mine în emoții paralizante cu atât mai mult cu cât Crista nu a putut fi prezentă, iar eu trebuia să mă asigur de respectarea desfășurătorului. Cu toate astea, totul a mers surprinzător de bine, iar spectatorii au fost mulțumiți de ceea ce au văzut. Mi-a părut rău că am uitat să fac obișnuitele fișele de feedback de completat la finalul spectacolului, dar, din fericire, au fost persoane care și-au exprimat opinia verbal, discuțiile de după spectacol fiind înregistrate.
O nouă premieră peste care am trecut cu bine, spectatorii fiind plăcut surprinși. Spre următoarea!


Vlad Rotaru (videoproiecţii)

Spectacolul de ieri a fost mult mai usor decat m-as fi asteptat.Bineinteles ca spun asta acum datorita Andreei, fara de care nu m-as fi descurcat deloc.Eram destul de emotionat inainte de spectacol dar dupa primele 15 minute mi-am revenit, vazand cat de bine merge.
Au fost poezii ce au avut un impact puternic,cum ar fi Falanga,Dodoloi,CFR,si cea de sfarsit,a Andei.
Dar cred ca ar merge sa schimbam unele poezii ce nu au un impact foarte puternic.
Din pacate nu pot fi foarte obiectiv ptr ca eram alaturi de cei de pe scena si ''ma muscam de deget'' in locul lor de fiecare data cand cineva incurca putin textul.
Lumina - trebuie sa facem ceva in legatura cu ea ptr ca nu sta bine si incurca actorii cand citesc textul.
Mi-a placut mai mult sa am proiectorul pe pian insa nu se poate face asta si la alte spectacole.
Oh well...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu