vineri, 12 octombrie 2012

Feedback-ul publicului la a 6-a reprezentaţie

Publicul nostru a răspuns în scris la următoarele întrebări:
a. Ce v-a plăcut la experimentul nostru?
b. Ce nu v-a plăcut la experimentul nostru?
c. Care moment v-a impresionat cel mai tare şi de ce?
d. Alte observaţii

Vreau să menţionez că, la fel ca şi data trecută, trei spectatori au părăsit incinta în timpul reprezentaţiei.

1.
a. Mi-a plăcut foarte mult în primul rând ideea de a interpreta aceste poezii în maniera asta inovatoare care conferă atmosfera unui spectacol bine organizat şi apoi continuitatea dintre poezii care creează impresia unei poveşti.
d. Un alt lucru care m-a impresionat într-un mod foarte plăcut a fost felul în care au fost construite poeziile şi anume cp asist la un colaj de poezii, trpieşti cu impresia că urmăreşti un spectacol care are la bază o structură dramatică impecabilă şi o mişcare scenică corespunzătoare.

2.
a. Ideea ca publicul să se aşeze aşa cum doreşte.
b. Lipsa unui fir epic, dar şi acesta, interesant
c. Cel în care fata vopsită în alb a început să vorbească.
d. Felicitări!

3.
a. Poeziile alese, talentul tinerilor, inspiraţia întregii opere
b. Alternanţa mult prea rapidă a poeziilor.
c. Ultimul moment pentru că mi-a atins cel mai mult latura sentimentală.

4.
a.Totul de la aranjarea decorului până la jocul actorilor.
c. Nu ştiu ce să spun... tot spectacolul este bun, toate momentele au fost speciale

5. Ionuţ, 25 de ani, programator
a. Colajul dintre poezie şi teatru. Şi muzică. Spontaneitatea
b. Am lăsat ultima secţiune aceasta, ptr că nu am găsit nimic.
c.În primele 5 minute când nu ştiam la ce să mă aştept, şi una din domnişoare a început să recite o poezie cu o voce crescendo, moment ce mi-a dat fiori.
d. Actori tineri şi frumoşi.

6.
a. Viziunea şi modul de punere în scenă a poeziilor.

7.
a. Nu am ştiut că este un experiment, dar a fost intens, momente şi imagini - abstracte, exact ca-n poezie, cu imagini auditive, vizuale, adică totul părea scos din mintea mea.
b. Încă nu-mi dau seama.
c. Foarte mult m-a năucit mireasa. Face parte dintr-un coşmar. Cu faţa la spate. În rest, actorii au creat armonie şi a fost special.
d. Actriţa cu părul lung este genială! Felicitări tuturor pentru munca şi pentru rezultatul superb! Felicitări

8.
a. Expresivitate lirică (colaj versuri. Expresivitate corporală şi scenică nebănuită. Capacitatea de descifrare dramatică. Improvizaţie?!? Extraordinar!
c. Ioan S Pop

9.
a.Că a fost o abordare neobişnuită a poeziilor, pe care, fără intonaţia şi gesturile actorilor, le-aş fi citit în altă voce.
b. Nu mă pricep destul la arta teatrală sau poezie, ca să pot să comentez mai inteligent, decât că n-am înţeles toate interpretările.
c. Cel despre o corabie şi cel despre familie şi cel cu "fidelity" etc... mai multe.
d. Mie mi-a plăcut de "Hamlet" (îmi pare rău că nu ştiu cum te cheamă), îmi pare că s-a dedicat mai mult.

10.
a. Varietatea modurilor de exprimare
b. prea multe texte triste
c. Piticii din paharul cu apă.
d. Puţin cam lung.

11. Mioara, 43 de ani, studentă la actorie
a. Spiritul de echipă, umorul, iubirea pt. poezie, pasiunea. Se vede o bună pregătire fizică şi vocală. LUDICUL
b. Multe din poezii nu le ştiam, aş fi dorit la unele din ele să ştiu şi titlurile lor.
c. Când fata blondă s-a lăsat să cadă de pe scaun, cu spatele, pe braţele colegilor săi.

12.
a. Modul de interpretare a textelor, nivelul de implicare, textele alese, originalitatea.
c. Fiecare moment a avut ceva particular şi a atins diferite zone din punct de vedere emoţional. Nu aş putea să aleg.
d. M-au impresionat dedicarea, implicarea, pasiunea actorilor, s-a jucat "pe viaţă şi pe moarte" sau cel puţin aşa s-a simţit din public.

13.
a. Ideea în sine + cărţile care au fost al cincilea actor.
b. În unele momente a fost plictisitor
c. Cine iubeşte şi lasă

14. (...), 28 de ani, actorie (student)
a. Faptul că spectacolul a fost inedit. Aţi îmbinat poezia cu actoria (spectacolul) într-un mod straniu, dar care captează atenţia. Nu ne-am plictisit
b. Anumite exagerări, care au dat impresia că au fost puse în scenă doar pentru a şoca. !Au fost momentul în care cărţile au fost tratate ca nişte bucăţi de recuzită... rupte, călcate în picioare
c. Momentul cu actriţa vopsită pe faţă. Ioan Es. Pop. Cărtărescu. High Fidelity

15. (...) 18 ani, studentă
a. - faptul că în fiecare moment mă gândeam ce va urma
b.- timpul de desfăşurare, după părerea mea a fost prea mult
c.- ultimul moment, în roche albă şi masca pusă invers

16. (...), 32 de ani, Litere
a. Curajul şi sinceritatea cu care actorii se exprimă, verbal, dar mai ales corporal, în relaţie unii cu alţii şi cu spaţiul, cu publicul.
c. Au fost mai multe, ceea ce în sine înseamnă foarte mult.
d. Un spectacol de o forţă rară.

17. (...), 20 de ani, student
a. Legătura dintre poezii, povestea, ideea, e nou, e ceva ce nu am mai văzut până acum.
b. Uneori nu am înţeles foarte bine trecerile dintre bucăţi, dar asta a lăsat loc interpretărilor personale, dar nu este un punct negativ
c. Plasticitatea mişcărilor, imaginilor, spaţiul, improvizaţia

18. Ancuţa Clim
a.- ideea de dramatizare a poeziilor
-selecţia poeziilor
b.- succesiunea momentelor la început (primele două-trei momente creează o atmosferă sumbră)
-ultima poezie (de fapt, modalitatea de ilustrare a ultimei poezii)
c.- "îngeraşii din pahar"
-poezia Ilenei Mălăncioiu (cu tema păsării tăiate)
d. Sugestii: - utilizarea muzicii, a unei coloane sonore
- mai multă atenţie pentru coregrafie

.19.
a. energia, ceea ce a transmis, condiţia fizică

20.
a. Poeziile au prins viaţă, au fost mult mai puternice prin jocul actoricesc. Actorii au fost foarte buni.
c. Momentul cu viaţa/moartea (fata vopsită în alb)
d. Puţină muzică pe fundal.

21.
a. Atmosfere foarte diferite ce induc diferite stări în spectatori
b. Experimentul cred că funcţionează mai bine dacă are o oră şi nu mai mult
d. Bună selecţie a textelor. Cred că necesită o structură. se poate observa la un moment dat un fir, dar nu este asumat sau dus până la capăt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu