vineri, 26 octombrie 2012

A 8-a oară, POEZISELE: Publicul

Întrebările, aceleaşi:
a.Ce v-a plăcut la experimentul nostru?
b. Ce nu v-a plăcut la experimentul nostru?
c. Care moment v-a impresionat cel mai tare şi de ce?
d. Alte observaţii

1.
a. Totul.
b. Căutaţi neajunsurile în altă parte.
c. Toate.
d. Minunat.

2.
a. Tot!!! Multă originalitate, expresivitate, dăruire. A reuşit să ne emoţioneze şi să ne transmită stări foarte diferite, de la un moment la altul.
b. Nu a fost ceva care să-mi displacă.
c. Momentul M. Cărtărescu, pentru că a reuşit să dea viaţă textului.
d. Mult succes în continuare. Nu vă opriţi indiferent de piedici, mereu vor fi oameni care vor aprecia.

3.
a. Multă trăire şi implicare, originalitate şi dezinhibare.
b. Costumaţia de bază mi-ar plăcea s-o văd diferită.
c.-momentul cu gravida şi marea; copilaşii de pahar

4.
a. Folosirea recuzitei; Plasticitatea, transmiterea stărilor
b. -
c. Îngeraşii de pahar; Modul în care a fost creată atmosfera prin voci, costume

5.
a. regia; poeziile; dărurirea echipei; în mod special jocul Andei; scenografia. BRAVO!
b. în unele momente discrepanţa dintre Anda şi restul - ar trebui aduşi la acelaşi nivel; atât
c. - au fost foarte multe momente poetice valoroase, delicate, diafane, frumoase
d. - mi-au plăcut şi momentele încărcate de erotism

6.
a. Pentru că am fost şi săptămâna trecută, cred că pot să remarc modul în care actorii se acomodează spaţiului.
b. Din nou, cred că timpul alocat este puţin cam lung.
c. Îmi place enorm momentul Florin Iaru.
d. Felicitări regizoarei pentru naturaleţe şi pasiune!

7.
a. Succesiunea scenelor prezentate. Naturaleţea actorilor. Atmosfera generală a fost foarte plăcută.
b. Durata spectacolului ar fi de prefereat să fie mai restrânsă (1h aproximativ)
c. Mi-au plăcut ft. mult momentele în care a fost recitată poezia de C. Popescu

8.
a. Creativitate, multă, multă imaginaţie, pasiune şi talent.
b. -
c. Mi-a plăcut foarte mult finalul, dar m-am bucurat de fiecare moment.
d. Felicitări şi să ajungeţi sus!

9. (...), 23 de ani, student
a. momentul are continuitate în afară de mici excepţii; transmite sentimente puternice
b. unele elemente horror, care uneori nu cred că îşi au locul adică băiatul cu cearşaful pe faţă şi gura deschisă este plăcut de văzut dar nu în toate scenele unele scene nu sunt memorabile dar poate nici nu trebuie
c. mai multe cel cu: discursul, dihania cerşitul, naşterea, şi îngeraşi de pahar mai mult pentru că ma amuzat
d. mişcarea trebuie adaptată pentru a pune în evidenţă toate poeziile nu numai cele care transmit stări şi sentimente foarte puternice pentru a nu plictisi sau dacă nu scurtat momentul

10.
a. felul în care actorii au interpretat f. dramatic
b. Prea pervers.
c. Ultimul când era mireasa pe scaun şi cade în braţele actorilor.
d. Să nu mai fie aşa lung!

11.
a. Foarte creativ; Plin de imagini dramatice
b. prea expus şi pervers
c. Momentul de final cu mireasa
d. mai scurt şi mai puţin explicit

12.
a. Naturaleţea tinerilor actori, siguranţa cu care au interpretat.
b. Poate faptul că nu am vizionat această piesă, sau colaj pe scena unui mare teatru
c. Cred - toate
d. Anda este superbă!

13.
a. Imaginaţia, creativitatea
c. Nu pot să numesc nici un moment, dar m-am bucurat de fiecare moment

14.
a. Regia; Actorii - ANDA!!!; Ideea; TOT
b. A avut o mică burtă înainte de final. Aş fi scos vreo două poezii (IARU, eventual) dar ce ne facem fără imaginea poeziei lui?
c. CRISTIAN POPESCU
d. BRAVO!!!

15.
a. Totul a fost excepţional
b. Nu am înţeles cum a fost alcătuit colajul de poezii
c. Gabriela Melinescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu