marți, 25 septembrie 2012

Antrenament cu d-na Dora Ivanciuc

A fost a doua oară când d-na Dora Ivanciuc a venit să lucreze cu actorii echipei. De acum încolo va veni în fiecare marţi şi joi, de la ora 10.


Anda Saltelechi: "Am lucrat cu memoria simţurilor şi mi-a plăcut foarte mult. De exemplu, am avut un pahar, am studiat cum e să ai paharul în mână, să bei din el. Apoi am repetat tot procesul, însă fără pahar. Mi-a plăcut foarte mult să umblu la detaliu. Nu e prima dată când lucrez în felul ăsta, însă acum am făcut-o mai conştient, mai cu tot corpul meu."

Rodica: "Mi-am dat seama că eu nu-mi conştientizez corpul în toate momentele şi cum aş putea să-l folosesc pentru a fi mai expresiv. Cred că, de fapt, am greşit mult până acum că nu i-am acordat importanţa necesară. Nu am realizat asta acum neaparat, doar că sunt din ce în ce mai conştientă."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu