vineri, 14 septembrie 2012

A 2-a reprezentaţie: Publicul

Am folosit aceleaşi formulare, cu aceleaşi întrebări, dar nu le-am mai pus pe scaune, ci la ieşire. Eram curioasă dacă vom avea mai puţine păreri sau mai multe decât atunci când le-am lăsat pe scaunele spectatorilor. Vă reamintesc întrebările:

a. Ce v-a plăcut la experimentul nostru?
b. Ce nu v-a plăcut la experimentul nostru?
c. Care moment v-a impresionat cel mai tare şi de ce?
d. Alte observaţii.


Răspunsurile:
1.
a. E un melanj foarte frumos. Curge frumos şi se împleteşte cu sala, cu publicul, mai ales cu sufletul publicului.
b. nu-mi vine nimic în cap
c. au fost puncte mai înalte decât altele - ca emoţie, ca vibraţie... Se întîmplă în orice spectacol asta... Iubesc poezia, mai ales cea bine simţită, aşa că nu ştiu să spun care din ele. Felicitări!
d. prefer să vă observ în continuare...

**
2.
a. Deconstructivismul şi posibilitatea de a vedea ca fragmente fiecare parte.
b. Lungimea.
c. Poema chiuvetei.
d. Succes!

**
3.
a. coordonarea actorilor
b.  -
c. partea în care a intrat mireasa cu masca pusă la spate. intens şi expresiv momentul!
d. Mult succes!

**
4.
a. Totul.
b. Sunt persoane care cred că a durat mult, eu însă nu cred.
c. Finalul, un moment intens şi pătrunzător.
d. Baftă!

**
5.
a. Mi-a plăcut tot, actorii m-au impresionat, textele sunt foarte bune, plin de momente intense, care au venit val după val. Imprevizibil.
b. Unii zic că ar fi durat prea mult. Poate ceasul aşa spune, dar eu aş fi putut să îi văd pe actori încă 2 ore.
c. Momentul Cristian Popescu, foarte intens.
d.1. Cred că, într-adevăr, e mult mai interesant dacă spectatorul ştie textele.
d.2. Au fost momente când, ca spectator, am simţit nevoia să mă implic, să mă amestec (fizic) printre actori.

**
6.
a. Fiziologic. Firesc. Spontan. Surprinzător.
b. Un spaţiu de desfăşurare mai egal.
c. "Omul de zăpadă"
 "Naşterea"
d. Succes!

**
7.
a.Totul.
b.Prea lung
c.beţivul
d.-

**
8.
a. Cursivitatea replicilor
b. Câteva (neinteligibil) exagerate
c. Multe
d. See you next time!!

Feedback-uri de pe Facebook: 
Am văzut(de loc întâmplător) şi primul şi al doilea spectacol "poezise".Mi s-a părut că am asistat la un spectacol(concert) de "Free Jezz".Fiecare actor(interpret),una sufleteşte cu intrumentul său (talentul),în timpul executarii melodiei,si-a făcut numărul personal.Ştiu emoţiile "ale lu' 4+1 au fost similare şi deopotrivă.Dar...a fost încântător şi prin naturaleţea şi spontaneitatea actorilor de a improviza gesturi(vezi aruncarea hainelor...),cooptarea publicului la îtinderea "plcentei" ş.a.m.d.p.Da spectacol de "experimen"(deci cam la alibi). Da aşa ceva în Belgia,Austria,la Londra s.a. se întâmplă de ani buni.Aşa şi ???În acest teritoriu,peisaj asemenea spectacole sunt dese dar ,Doamne cât de ...proaste.Felicitări în "bloc". Inadvertenţele le va reproşa Hrista celor patru. Pe curând. (Adrian Gavrilă)

Din "Ziarul de duminică", 15 sept 2012:

Să ne recitim/ recităm contemporanii!
Muzeul Naţional al Literaturii Române din Bucureşti i-a invitat vineri, 7 septembrie, pe amatorii de literatură la un spectacol original, intitulat Poezisele (foto 2). E vorba despre un exerciţiu teatral brodat de către actorii Anda Saltelechi, Cristian Rus, Rodica Bunea, Sandra Şimon şi regizat de Crista Bilciu, pe texte de Mariana Marin, Nichita Danilov, Angela Marinescu, Mircea Cărtărescu, Paul Vinicius, Ileana Mălăncioiu, Ion Mureşan, Florin Iaru, Traian T. Coşovei, Emil Brumaru, Ioan Es. Pop, Floarea Ţuţuianu, Cristian Popescu. Selecţia, menită să ne readucă în memorie momente esenţiale ale liricii româneşti a ultimelor decade, a beneficiat de o punere în scenă inspirat dozată, de un puternic impact emoţional. (Daniel Nicolescu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu